
Z początkiem lutego w naszym centrum szkoleniowym miało inaugurację pierwsze, dwudniowe szkolenie stylizacji brwi. Szkolenie nastawione było na zdobycie maksymalnie dużej dawki wiedzy na temat brwi, sposobu wzrastania włosków brwi, technik farbowania farbką i henną pudrową z maksymalnym naciskiem na zasady kolorymetrii. Omówiono również zasady i techniki depilacji a także architekturę i geometrię brwi oraz rysunek wstępny.
W szczególności kursantki dowiedziały się:
- jak prawidłowo wykonać architekturę i rysunek wstępny, również bez linijki
- czym różni się rysunek pod naturalną stylizację brwi od rysunku pod makijaż permanentny
- jak prawidłowo modelować naturalną brew i jej kształt
- jakich narzędzi używać do depilacji z zależności od rodzaju brwi i techniki farbowania
- co to jest przerzedzanie brwi i jak je prawidłowo wykonać
- w jaki sposób pracować z kolorami i tworzyć najlepsze mieszanki
- jakie są techniki nakładania henny i farby i czym się od siebie różnią
- jak i kiedy rozjaśniać brwi
- w jaki sposób dokumentować swoją pracę na zdjęciach i jak je przygotować do publikacji w internecie
Kto uczestniczył w szkoleniu stylizacji brwi?
W szkoleniu uczestniczyły dwie przesympatyczne kursantki, które w stylizacji brwi stawiały pierwsze kroki. Tylko zobaczcie jak świetnie im poszło.

Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby w kolejnych szkoleniach uczestniczyły osoby, które posiadają już jakąś wiedzę i umiejętności, a wymagają one uporządkowania i poszerzenia. Ogrom wiedzy i możliwości pracy praktycznej są tak duże, że z pewnością każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Ile czasu trwało szkolenie stylizacji brwi?
Każdego dnia na naukę i warsztaty przeznaczyłyśmy po 8 godzin, co w sumie daje 16 godzin intensywnej pracy ze stylizacją brwi. W tym czasie panie otrzymały potężną dawkę wiedzy i ciężko pracowały nad porządkowaniem brwi swoich modelek. Na zakończenie szkolenia panie wykonały również stylizacje pokazowe wybraną techniką, a obszerne skrypty zabrały do domu, aby jeszcze lepiej przyswoić zdobytą wiedzę.
Gdzie się szkoliłyśmy?
Szkolenie odbyło się w gabinecie Małgorzata Bardadyn brows & make up w salonie kosmetycznym Impression w Zabrzu, przy ul. De Gaulle’a 1. Jest to lokal, który znajduje się w samym centrum Zabrza.
Gabinet nie jest duży, ale został odpowiednio przygotowany i z powodzeniem pomieścił 3 osoby wraz z modelkami.
O jakości szkolenia niech świadczą produkty, na jakich pracowałyśmy:

- nikk mole ekko beauty – oryginalna henna marokańska
- thuya – hiszpańskie farby do brwi i produkty do laminacji
- ellebana – australijska marka z pełną gamą produktów do stylizacji brwi
Są to produkty najwyższej jakości, niezwykle cenione na polskim i światowym rynku.
O jego wartości wypowiedziały się także same kursantki:
Pełen profesjonalizm, miła i sympatyczna atmosfera. Pani Małgorzata to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Posiada ogromną wiedzę na temat brwi i potrafi ją przekazać. Brwi ideale.
Monika
Kto prowadził szkolenie stylizacji brwi?
Oczywiście szkolenie było prowadzone przeze mnie – Małgorzata Bardadyn – brows and make up expert
W branży kosmetycznej pracuję już przeszło 10 lat. Początkowo prowadziłam działalność w Bydgoszczy, a od 2 lat wykonuję brwi, makijaże i prowadzę szkolenia w Zabrzu.
Posiadam średnie wykształcenie kosmetyczne i wyższe ekonomiczne. Specjalizuję się w naturalnej stylizacji brwi i makijażu.
Ukończyłam liczne kursy pogłębiając swoją wiedzę jako szkoleniowca stylizacji brwi i praktyka:

- Pro Brow – interaktywna akademia naturalnej stylizacji brwi
- Nikk Mole – stylizacja brwi henną pudrową
- Ellebana – stylizacja brwi i rzęs
Przeprowadzone szkolenie było moim pierwszym autorskim szkoleniem ze stylizacji brwi, niemniej jednak pracowałam wcześniej jako szkoleniowiec dla szkół i instytucji m.inn Aestetic, Zaremba, Takbardzo i innych. Wasze opinie o przeprowadzonym szkoleiu zachęcają mnie do dalszej pracy i w planach kolejne odsłony szkolenia. Terminarz szkoleń wkrótce zostanie udostępniony na stronie.
Zapraszam serdecznie do zapisów na kolejne szkolenie stylizacji brwi oraz do śledzenia relacji z tych i innych działań firmy na facebooku.